Meryemervee herkes lansinohu öneriyor ama ben hiç memnun kalmadım doğrusu. Doğumdan önce kullanmaya başlamama rağmen Ne yarasına iyi geldi ne gögüs ucumu çıkarttı. Doğumdan sonra birsürü krem denedim tam umudumu kesmiştim ki sudocrem aklıma geldi. Tabi sudocremi sürdükten sonra lansinohtaki gibi bebeğe direk veremiyorsun temizlemen gerekiyor. Ben sudocremi sürüyordum emzireceğim zaman ılık suyla yıkayıp temizliyordum. Hem ılık su süt kanallarını da açıyormuş, sütün daha kolay gelmesini sağlıyormuş. Hem yaralarımı iyileştirdi hemde süte faydası oldu