Kızlar avcılar Anadolu hastanesinde Doğum yapan var mı varsa sistemi nasıl henüz hastaneyle ve doktorumla konuşmadık bu ücreti vs 33+4 im erken dogım riskim var zaten sağlık sorunlarından sebep sezeryan olucam.aranızda bilen varsa şimdiden paylaşırsa sevinirim tecrübe edinmiş olurum şimdiden .