Ben 17 yim almadm hiç bişey ama ev dolu kıyafetle hep hediye geldi ilk cocuk ilk torun olunca heveslendiler ben de gezebilecek oldıgım ama yine sonlara yakı 7 aylık giib yaparım diye düşünüyorum. Bide cok fazka almayın diyolar yeni doğan kıyafetleri filan cok az süre giyebiliyorlarmi hemen büyüdükleri için bnunla ilgili you tube da videolar var yeni cocugu olan annelerin onların tecrübelerini dinleyebkrsn