Canssu61 Dün çok hareket etti ama bugün neredeyse hiç hareket etmedi sadece iki kez Bi kıpırdadı bu haftalarda düzenli hareket edermi ki acaba
cloverart Canssu61 23+2 yim 3. Gebeliğim benimde öyle bazen bütün gün toplasan 2 3 defa hareket ediyor, bazen akşama kadar kıpır kıpır😊
Sinemm35 Canssu61 ben 28 haftadayim daha yeni duzene girdi suan daha cok kucuk her hareketini hissetmemis olabilirsin aslinda surekli hareket halinda
HemAnneHemOgretmen Bende 22. Haftama girdim bugün bende de aynı bir gün çok hareketli sonraki günler durağan oluyor normal dediler yeri geniş olduğu için bazen hareket etse bile hissedemeyebiliyormuşuz ☺️☺️
Elifkadri 24 hafta olduk ilk gebeliğim bazen gün boyu hareketli bazen de gün boyu hiç hareket yok.normal mi acaba😏
seymaabyk Elifkadri normalmiş bende 23+6yım. Düzensiz hareketleri var bi gün çok hareketli oluyor diğer gün pek hissetmiyorum bile. 28.haftadan sonra tam düzene giriyormuş endişelenmeyin bende korkmuştum ilk 😌
Hndan113 Benimde 27 haftalık önceden daha çok hissederdim hareketini dışarıdan da baya belli oluyordu geçen haftadan beri azaldı neden acaba sadece sabah akşam hisseder oldum o da önceki gibi kuvvetli değil böyle olan var mı endişelenmeye başladım 😞
uykusuzbirben Hndan113 bende böyleyim resmen kafamdan geçen soruyu yazmşsnz 26+2 olduk ama bi haftadır daha sakinleşti gbi. önceden nerdeyse bütün gün hissediyodm hareketlerini. hatta geçen hafta kontrole gittim herşeyi normaldi. ztn herkes 28.haftadan snra düzene giriyo demşler. sanrm beklemekten başka çaremiz yok
Sinemm35 Hndan113 muhtemelen her hamile yasiyor bunu benimde 26 27 haftadayken bazen gun icinde 1 2 kere sadece hissettigim oluyordu 24 saati gecerse hic kipirdama olmazsa ancak o zaman doktora gitmeyi dusunun hala rahmimiz onlarin rafatkikla donum pozisyon degistirebilecegi kadar genis bir durumda ben genelde hissetmek icin bol su iciyorum biraz karnimi oksuyorum konusuyorum onunla hemencevao veriyor sanki tekmesini atiyor su icio sola yatmakta bi seçenek
Hndan113 uykusuzbirben aynen öyle neyseki dün gece ve bugün iyiydi hareketleri hep hissetmek istiyorum hep tekmelesin falan istiyorum boşuna kendimi endişelendirmek istemiyorum aslında ama insan tedirgin oluyo bir kaç gün hareketi azalınca dediğiniz gibi 28. Haftayı beklemeliyim
Hndan113 Sinemm35 bende çok su içemiyorum 2-3 bardak anca gün içerisinde akşam daha çok içemeye başladım ama onda da sürekli tuvalete gidiyorum 😞 sesinizi hissetmesi çok güzel 😊