Hasrt1 Bebegim hareket ettiğinde kasiklarım ve vajina bölgem çok ağrıyor 32 haftalık hamileyim sizdede böyle oluyormu
Edacaliis1 Hasrt1 benim de ara ara oluyor bende tam 32 haftalığım rahmimde hafif hafif ağrılar oluyor ve iki gündür bebeğim biraz aşağıdan hareket ederse kasıklarıma ağrı giriyor hatta oda baldırlarıma vuruyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Hasrt1 Sahika8989 benim ilk gebeliğin gün içinde çok kasıyor kendini karnım taş gibi oluyor bazen ama kısa sürüyor 2 3 sn falan çok korkuyorum birşey olucak diye
Edacaliis1 Hasrt1 benim karnım sürekli sert diyebilirim 🙈 o yüzden kendini strese sokma fazla rahatsızlık duyuyorsan doktoruna bi danış derim 😊
Sahika8989 Hasrt1 yok canim merak etme. O herkezde oluyor benm ikinci olmasina ragmen bile bende korkuyorum tas gibi oluyor nefes alamyrm bazen