Kızlar merhaba 35.haftadayım 24.haftada şeker yüklemesi yaptık ama çıkmadı şekerim sonradan doktorum yinede takip edelim dedi ve hergün ölçüyorum düzenli yediğimde açlığım 90 tokluğum genel 142 çıkıyor ama insüline başlayacağız galiba sorum şu sizde mi bu değerlerde başladınız ?