Xrem Selam kızlar bugün 31+4 olduk ve 2 3 gündür midem ağzımda geziyorum. Kusmuyorum ama heran oluvercek gibi normalmi bu ya hamileliğim boyunca hiç bulantı yaşamadım neden oluyoki böyle? 🤦♀️
ipeksfr Xrem bebek baskılıyor olabilirmi acaba cnm bende hiç bulantı yaşamadım bugün mide ağrısından mahvoldum. BaskıladıĞını hissediyorum. Ağır şeyler yeme istersen bugün. Soda falan için.
Crktnmltm Xrem Tatlım benimde vardı. 29. Haftamda doktorum idrar kültürü yaptı . Bu haftalarda çok erken olması saçma dedi. Enfeksiyondan kaynaklanıyor olabilir. Bi doktoruna görün derim
Xrem ipeksfr canım hafif şeyler yiyorum baskıdanda olabilir aslında inan çok tuhaf. Ağrı gibide değilki hani saç çıkıyo yanıyo falan dicem yanmada değil seninde bulantı gibimi
Xrem ipeksfr oda yok ama heran olcak gibi hissediyom hep canım ya. Boğazım düğüm gibi kimse yaşamıyo herhalde 😓😓
Xrem Crktnmltm Crktnmltm İdrarada yeni baktırdım canım temiz çıktı ay düşünüyom neden olabilir diye enfesksiyon olunca mide bulantısımı oluyomuş canım
Gzd38 Bende 35. Haftadayim normalde hiç bulantım olmadı bi kaç haftadır bulantım var çok rahatsız edecek kadar değil ama sanırım bebisler büyüyup baskı yaptığından oluyo
Xrem Kızlaar vitamin almak iöim eczaneye girdim sordum kadınlar baskıdan dolayı bu haftalarda olur dediler. Tahminleriniz doğruymuş yani