Ben 7.aydayim ve Reflümde var öldüm bittim aylardır kusmaktan ne leblebi ne muz ne peynir ne kraker hiç birşey mi iyi gelmez suyu çok seven ben Sudan nefret ettim ciddi anlamda kan kusmalarim oldu kg kaybım korkuttu beni sonra bı iç hastalıkları na gittim inanın verdiği ilaç ve şurup şuan birazda olsa kendimi toplamami sağladı ciddiye alın herşeyin bı tedavisi var çok şükür 🙏🤰 bebeğimiz için herşey değer ama🙏
