tugba5 İyi akşamlar herkese 30+2 haftalığız doktor suyumun fazla olduğunu şekerli tuzlu şeylerden uzak durmam gerektiğini söyledi bu haftalarda başına böyle birşey gelen var mı ne yapmamamız gerekiyor daha da artmaması için?
tkrj19 tugba5 bende aynı şekilde 32 haftaım şuan ama geçen haftalar öyle dendi ama şekerim vs bişeyim yok sebepsiz de olabiliyormuş
1000114383540251 Bende e 27 yim benımde fazla sekerden suphelendı seker yuklemesı yaptırdım yarın bellı olacak bende bekleyim bakalım