saziye51 Fundaozbk benim de 5+3 de kalp atışlarını duymuştuk ama normal muayene ile galiba yerleşmeye bağlı
haziranin25i Kalp atımı oluşuyor alttan muayene ile duyulur. Ama bunun kesin olarak konuşamam. Ben 6 haftaya kadar beklemiştim 6+2 de gittiğimde oluşmuştu alttan muayene söyledi istemedim 6+5 de gittim duyduk 🤗
Fundaozbk Ben doktora gideceğim zaman 5+6 olcak duyarım diye tahmin ediyorum inşalah duyarım çok heyecanlıyım
Ozlemyeni Fundaozbk yerlesmeye bagli.dollenme sonrasi 3.haftada kalp atimi baslarmis.bu da genellikle adet sonrasi haftaya denk gelirmis ama gec dollenmeyse tabi daha gec duyulabilirmis