Betllll korkulacak bir şey yok. Ben de 30 haftalığım. En başından beri her zaman iki hafta önden gidiyorduk. Şeker testim de güzel çıktı. Eğer şekeriniz çıkarsa da diyet ile zaten düzenlersiniz🙂 her bebeğin boyu ve kilosu aynı olmuyor. Her insanın aynı olmadığı gibi. Üzülmeyin. evham yapıp, kafanızda kurmayın. Allahım sağsalim kucağınıza almayı nasip etsin🙏🏻