MihrAsk Kızlar merhaba, 38. Hafta muayenemizde doktor bebeğin 3600gr olduğunu ve 40 hafta beklenilirse 4 kiloyu aşabileceğini söyledi. 4 kiloyu aşan bebeklerde de sezeryan olacağını belirtti. Konu hakkında deneyimi ya da bilgisi olan var mı ?
Bgmky MihrAsk aynı durumdayız canım 36+6 da 3800 ü geçmişti bizimde.yarın kontrolüm var 37+6 oluyoruz acaba yarın ne diyecek.29 Aralık’ta sezaryen günü verdi normal olmaz dedi doktorum
Duygukocc MihrAsk bence tamamen doktorun becerisine bağlı instagramda görüyorum bazı doktorlar kesisiz dikişsiz 4400 kilo çocuk doğurtuyorlar
prensmusta MihrAsk bizimde 38+0 da 4100kg dı ve doktorum çatı muayenesi yapmaya bile gerek duymadı,zaten doğum yoluna bile girememiş tombişlikten dedi oyüzden 39+0 da sezeryan olucaz🙄
MihrAsk Bgmky Bgmky bizimde salı günü kontrolümüz var eğer 4ü geçmediyse suni sancı deneyecek geçtiyse de sezeryan. Hayırlısı artık hakkımızda 🐣♥️
Newmom1 Doktorunuz sezeryana alma gerekçesi olarak neyi gösteriyor açılmanız yeterliyse çatı genişliği uygunsa normal Doğum olmaz mı .. 4 kiloyu normal Doğumla yapmanın sakıncaları neler benim bebeğim de kilolu henüz konuşmadık doktorumla ama normal Doğum istiyorum bebeğin kilosu harcinde bir sıkıntı yoksa ..
Zuleyha21 MihrAsk benimde 37+6da 3700du ama sezeryan günü vermedi istemediğimi söyledim sürekli nstye gidiyorum çatı muanesi yaptı uygun normal doğum için dedi suni sancıyla yapalım dedi
Merve8494 MihrAsk merhaba canım 2. Gebeligimde 38 haftalıkken doğurdum bebeğin iri bebekti her kontrolünde söylüyordu doktorum 4300 doğdu sezeryan oldum
Aymus20- HilalArslan kilo alsın diye özellikle bişey yemedim aslında kendim 13 kilo aldım bebeğe yaramış hersey ama tavsiyem düzenli beslenmek muz pekmez ceviz cennet hurması süt bunları düzenli tükettim diyebilirim 🤗
Minnakkannesi MihrAsk bebeğim 38 haftalıkken ultrasonda 4000 gösteriyordu ama doktorumuz yanılma olabilir ultrasonla gerçek arasında dedi bir hafta sonra oğlum 3500 doğdu son haftalarda öyle fazla kilo almıyorlar zaten . Catı muayenesinde de doktor sen rahat doğurursun ama 4 ü çok geçmesin demişti 20 dakika da da doğurdum şükür 🙏🏻
MihrAsk Bende arada kaldım acaba doktorla mı alakalı yoksa gerçekten o kilolarda bebek doğurmak zor mu ya da annenin çayı muaynesinden sonra mı doktor karar verebiliyor 4 kilo ve üzerini 🤔🤔
gulsen03 MihrAsk biraz doktor ile alakalı bence ( eğer tecrübeli ve kendine güvenen bir doktorsa 4 kiloyu geçse de normal doğum yaptırabiliyor) biraz da anne adayının çatısı ile ilgili. Benim ilk doğumumda doktor 39. Haftada 4 kiloyu aşabilir bebeğin demişti ama çatı muayenesini de yapınca 4 kiloyu da aşsa normal doğurabilirsin kemik yapın buna müsait demişti. Dedikleri de aynen doğru çıktı. 40+3 ye suni sancı ile normal doğurdum ve bebeğim 4070 gr idi.
Minnakkannesi MihrAsk çok şükür normal yaptım ve çok rahat doğum yaptım inşallah ikincide aynı olur 🙏🏻
Minnakkannesi Krmnannsi çalışıyordum hamileliğim haraketli geçti son zamanlarda da asırı temizlik yaptım hiç ortumadım 38+6 da sancim tuttu sabahına doğurdum 🤗
Rabis93 MihrAsk USG bazen fazla gösterebiliyor 4 diye sezeryan olup bebeği 3 buçuk doğan oluyor son haftalarda ölçümler çok doğru olmuyor canım