Kese gördüm yolk kesemi de perşembe gördüm yolk sat pozitif iyi herşey denildi smdi kalp atışını ne zman duyarım ilk tedavimde kalp atışını cok az duymuştuk daha sonra 1 hafta icinde ölmüştü gene aynı şeyler olamz degilmi aynı şey olcak diye bisey yok demi😓 ozaman lekelenmem olmuştu cookkkk az şükür Rabbime şimdi bişeyim duyarım demi kalbini bana dua edin cok endişeliyim ilkte cok etkilendim senelerce kendime gelemedm