Mom28 Arkadaşlar 3 aylık hamileyim bacaklarımda ve karnımda kaşıntı oluyor nedeni nedir lütfen yardımcı olun (salı günü kontrolüm var)
Akgl06 Mom28 benim de karnımda ve sırtım da olmuştu kaşıntı ve kızarıklık doktora gittim kullandığım kan ve Demir ilacı alerji yapmıştı kullanmadım 2 hafta vücudum düzeldi farklı bi ilaca başlattı doktor