Guls06 28+3 üm gün içinde çok hareketsiz kalmamaya çalışıyorum. Yediklerimse gebelik şekeri sınırda olduğu için tatlıyı en az seviyeye indiridim. Genel olarak sağlıklı beslenmeye çalışıyorum. Suanlik iyi gidiyorum gibi 🤭 magnezyum, kalsiyum, demir, progestan fitil,oksapar hala kullanıyorum ☺️☺️☺️