Burcu-2910 Kızlar 3 gün önce post açmıştım gebelik testim silik çizgiydi suan yenıden test yaptım yani 3 gün sonra ve hala silik ciZgi sizce normal mi yada bu durumu yasayanlAr ?veya gebelik testi ne kadar arayla yapılmalı? https://imgyukle.com/i/aPnk1j
sehrengiz_8 Burcu-2910 canım at bakalım bir hayırlısı olsun hakkımda eğer predictor ise silik çıkıyor ileriki haftada da
Burcu-2910 Ozge2805 canım dur atıyım ama bende anlamadım bütün belirtiler ama var neden orada öle oluyor anlamadım markasından mı aacaba
Burcu-2910 adile27 kaynanam gilin oradayım evime yarın akşam geçeceğim salı gününe kalır ama benım kafam rahat değil
melekkizim_00 Burcu-2910 kuzum korkutmak istemem ama ben kimyasal gebelik geçirdiğimde de aynı şeyler olmuştu, iki testte farklı marka mi ondan olabilir belki
adile27 Burcu-2910 canm albi guvenilir degil heo bozuk bem yaptim net sekildd poztif cikti ama ertesi gun adet olmustum
Burcu-2910 adile27 canım bi kaç gün geçsin öle gideyim dedim ama neden böle oldu Anlam veremedim ama akıntım falan fazla yani
Lolo3434 Burcu-2910 1.5 hafta sonra tekrar yaptim ayni cikti poztif hatta emin olamadım bide kan testi yaptrmistim doktor hamilesin ama daha cok yeni dedi canm