Merhaba , 10 gün önce covid atlattım , 21 haftalık gebeyim . Bulantıyı hamilelik başlarında yaşadım ve geçmişti bulantı için ilaç falan da kullanmamıştım . Covid pozitif çıktıktan sonra inanılmaz bir bulantı başladı ve karantina + şuana kadar olan dönemde hala devam etmekte . Doktorun prilam dr verdi onu kullanıyorum . Benim gibi covid semptomu olarak bulantı yaşayan oldu mu acaba ?