34_97_34 canım kürtaj olduktan sonra ilk adetini bekle ve doktoruna tekrar git parça kalmış kalmamış mı öğrenmiş olursun. Zaten herhangi bir sıkıntı görmezse gebeliği tekrardan önerir rahmin erken gebelikse bir ayda düzeliyor ancak adet döngüsü üç ayda anca düzene giriyor Bilgin olsun