Irmakayla Kızlar gecen yazsım kan değerim 2671 çıktı dr karından baktı kese görünmedi dış gebelikten şüphelendi yarın tekrar gidicem ne olur kimin duası kabul olur bilinmez bana dua edin yarın hayırlı haber alaym hepinizden allah razı olsun
Yagmur8001 Irmakayla canım inşallah keseyi görürsün kalp atışlarını duyarsın ve sağlıkla sıhhatle kucağına alırsın benim de beta değerim ilk 47çıkmıştı iki gün sonra 168 iki gün sonra 303 yani en son verdiğimde iki kat artmadı yarın kan vericem tedirginim sen de dua et bana 😞🙏🏻