Makbule7995 Kızlar merhaba tetenoz aşısının ilk dozunu oldum ama ikinci dozunu olmadım bir sıkıntı olur mu
Aysenur96 Makbule7995 bende 1 dozu aldım doktorum 2 Dozu da olmam gerektıgını söyledi vurulucam yarın ınsallah
Mom092 Makbule7995 İlk gebelikse yaptırın ikincide cok onemsenmiyo benm dogum sonrasi 3 dozum daha var mesela ☺️
Gkdmrtfnk Sağlık ocağından gün vermişlerdi doktoruma sordum birisini olduysan eğer diğerini olma dedi bana
Akgl06 Makbule7995 ilk gebeliğiniz ise 2 doz yapmak zorundasınız doğum öncesi ama 2. Gebelikse genel de sadece 1. Doz yapılıyor
Makbule7995 Mom092 ben şuan kayınvalidemle kalıyorum onlar da köyde oturuyor merkeze gelip gitmek de sıkıntı oluyor o yüzden gidemedim ikinci doza