Merhaba hanimlar..38+5 haftalik gebeyim..bebegim bugun cok hareketli..bugune kadar boyle hareket ettigini hic gormedim..
Yerinde durmuyor resmen yarim saattir..normalde son haftalarda hareketi kısıtli olur deniliyor ama benimki hala hareket ediyor..
Acaba normal mi yoksa kordon filan dolandi da cirpiniyor..basina boyle bir sey gelen varmi..ayrica kafasi da mideme yakin şimdi..