Cansu64 Allah yardım etsin canım oncelikle ben de 1 yıldır şeker hastasiyim
senin gibi 1 kez insülin be ilaç kullanıyordum.Şekerim hep yüksekti hamile kalınca düşmesi icin hastanede yattım cok iyi perhiz uygulandı ve düştü ben de sonrasında diyet yapmadik hep dikkat ettim
yediklerime yasaklananlardan uzak durdum porsiyonlarım hep ölçülü artık ve akşam 7 sen sonra yemek yemiyorum ara öğünlerime dikkat ediyorum.Bak sakin yanlış anlama beni canım korkutmak icin demiyorum ancak ben şekerim yuksek hamile kalmıştım ve 10+2 de bebeğimin kalbi durdu kadın dogum doktorlarım şekere bağlamadı kesinlikle araştırılacak dediler ancak diyabet doktorum eşime Sekeri cok yüksekti korkuyordum zaten demiş asil sebebi hala bilmiyoruz ancak lütfen ama lütfen çok dikkat et şekerini düzene sok ilk haftalarda bebe gelisimi İcin şeker çok önemliymiş son haftalarda bebek doğunca şişman olabiliyormuş ancak ilk haftalar daha önemli dedi bana doktorlar.Günde 5 kez insülin kullandım tekrar istediğim icin devam ediyorum kullanmaya senin dozajlarını arttırabilirler bir de kilolu isen bence kilo ver şekerin en büyük dusmani suan kendime çok kiziyorum bebegimi kaybettiğimden beri keşke olsaydi da zamanı geri getirebilseydim diye ama nafile..Rabbim verdi o aldı.Bu yüzden elinden ne geliyorsa yap Allah yardımcın olsun canim