irorkay Kızlar merhaba şu an 7.haftadayım en baştan beri bulantım vardı fakat son 2-3 gündür bulantım kesildi. Nedense içimi de bir korku sardı.. :( Böyle olan var mı? :(
Gigy irorkay öyle oluyor canım ,2 3 gün sonra tekrar olabiliyor ,benim de ,10-11 haftada birden kesildi endişe etme 🙏
Boncukgiller003 irorkay benim bulantılar da 7. 8. haftalarda birden kesilmişti ne güzel bulantı dönemim bitti derken sonra birden geri başladı 😅 merak etme endişelenecek bişi değil 😊
cansu67 Merhaba 7+2 olduk ne güzel benimde bulantilarim kesilse yemek yesem nasil birseydir prilam verdi doktor fayda etmiyor su bile kokuyor geliyor 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Akinada cansu67 bende 9 haftaligim ve herşey kokuyor herşey mide bulandiriyo bugün 2 kez kustum şu an serum yiyorum
Almilaaa Canım 26+5 im ilk günden bugüne bir kez bile bulantım olmadı kusmadım. Yani bu kötü birşey değil herkesin hamileliği farklı geçer💁🏼♀️