Mucizeninannesi07 Kzlar gebelikte tetanoz aşısını kacncı haftada kaç doz yaptrdnz?aşıdan sonra sikayetleriniz oldu mu?
alenrenas1 Mucizeninannesi07 benim acı eşiğim cok düşük ama hiç ağrı yapmadı bende 1. Dozun 24. Haftaya kadar vakti var ben 22. Haftada yaptırdım 2. Dozda 1 ay sonra yapılıyor 26. Haftada yapmıstım onda da hiç sikayetim olmadı cok şükür 🤗
Melek44 Mucizeninannesi07 2.gebeliğim oldugu için tek doz oldu 27. Hftda 3 gündr oldm hala kolum şiş ve agryo üstüne yatamyorm