eses58 merhaba klomen kullanıp gec dollenme yaşayan var mı ? son adet tarıhım 18 kasım. 17 aralıkta kan testi bhcg 0.0 cıktı ama hala regl olmadım ? klomene 22 kasımda baslamıs 5 gun kullanmıstım 4 aralık yumurtam catladı böyle gebe kalan varmıdır
Happykariner eses58 canım klomen adet gecikmesi yapıyor. Seni üzmek istemem ama pek umutlanma çünkü bende bu ay 4 gün geçikti mutluluktan ağlıyordum hamileyim diye sonra adet oldum malesef