ogretmmenanne 29 haftalığız en son 15. Haftada falan olmuştu böyle. Göğsüm resmen ağrıyor. Dokununca da aynı. Sıcaklık vs yok ama sertlik hissi var sanki. Sizde de oluyo mu? Nasıl başa çıkıyosunuz?
E-v-A101 ogretmmenanne Ben de 33+5 im. Ara ara. Göğüs ağrım oluyor bazen hiç ağrımıyor süt yaptığı. İçin oluyor demişti doktor böyle olması normalmiş diye biliyorum
E-v-A101 ogretmmenanne adet olunca. Göğüs komple ağrır da dokunamazsın. Ve uzandığında yan dönünce bile yara varmış gibi acı duyarsın ve de çok sertleşiyor bazen benimki böyle. Ağrı yapar bazen ama bir kaç haftadır hiç sorun yok