demir_dilek 12345_ Uygulamaya göre 35 ama sezeryan için henüz tarih vermedi, ne kadar öne gelir bilemiyorum
tugce_25 Mrvtml1821 Benim ilk gebelik çok zorlu geçiyor 17 haftalıkken kovit bile oldum şimdi sancı ağri istifra mide yanması yorgunluk hepsi var kontrole gidicem 37 de sezeryan olmak istiyorum diycem bakalim
Mrvtml1821 tugce_25 hadi ya rabbim sağlıcakla kucağına almayı basıp etsin bende de mide bulantısı yanma kasılmalar var ama ben normal doğum bekliyorum