Ewetttt doğuranlar kervanına katıldım bende 😄 Cuma günü kontrol vardı hastaneye gittim ne açılma var ne başka bişey doktor sen sezeryan olursun galiba eşine söyle bi tarih verelim sana dedi. Ay beni bi heyecan sardı içim kıpır kıpır olduu derken beni nst ye yolladı doktor sonucunu beğenmedi seni hemen alalım mı ne dersin dedi 🙃 tabi ben şok o günde hazırlıklı gelmiştim çantalarım arabadaydı hemen kabul ettim işlemler başladı gözler yaşlı benim hüngür hüngür ağlayasım var mutluluk korku hepsi karıştı 😭hemen eşimi aradım o benden heycanlı annemi almaya gitti …o arada beni odaya aldılar sunta takıldı damar yolu açıldı ordan ameliyathaneye gittim orda belden iğne yapıldı kendimi hiç kasmadım o kadar sakindim ki herkes bana sakin ol korkma falan bişeyler söylüyor ben hiç oralı değilm nedense bi şok durumu oldu aniden kendimi sezeryanda bulunca… sezeryan başladı 5 6 saniye içinde güzel yavrumun sesi geldi o an tarif edilemez çok başkaydı çok başka ❤️❤️ Odaya geldim 6 saat yataktan kaldırmadılar bişey yiyip içmedim ağrılar tavan yaptı ağrıkesici fayda etmedi hiç …bildiğin doğum sancısı çektim miyom vardı onuda almış doktor sanırım onunda etkisi var ağrımın çok olmasında … sonra yürüdüm hiç korkmadım zorladım kendimi yürümek iyi geliyor bol bol yürüyün … fakat gaz çıkaramadım bi türlü tuvalete çıkamadım 3 gün oldu hala büyüktuvAlet yapamıyorum ağrım var biraz zorlanıyorum … ama bebeğimi koklarken hepsini unutuyorum mucize gibi bişey rabbim isteyen herkese nasip etsin