Minnakhamis Merhaba güzel anneler bebek arabası araştırıyorum da yan yana olan mı önlü arkalı olan mı siz hangisini tercih ettiniz ? Marka önerisi de alabilirim ☺️🌻
Tugcekkkkk Minnakhamis yanyana olan daha kullanışlı canım. Teyzem ön arka olandan aldı hem cok yer kaplıyor hem de taşıması sürmesi çok zor
Dlngnz Minnakhamis bende ikizlerim için yan yana olandan alcam onu kullanan herkes memnun ama arkalı önlü olandan yengem aldı memnun kalmadı oda yan yana alcak🤗
Mineust Canım ayrı ayrı olup arasına aparat takarak yanyana olanlar var. İstedigin zaman aparatı çıkarıp ayırabiliyosun bence onlardan al
Mineust Minnakhamis malesef canım banada bir arkadaşım söyledi bende o tarz alıcam ama daha araştrmadm 🙈