Kbr92 biberon seti almayın kızlar bir tane biberon alın belki hiç ihtiyacınız olmaz, bebeğinize sütünüz yeter. Ama eğer ilk 6 ay dolmadan çalışan bir anne olacaksanız biberon seti işinize yarar.
6 Aydan sonra zaten Ekgida başladığı için gerek olmuyor. Geceleri devam şutu veriyorum ben 1 tane avent natural biberonu var kızımın , gayet de yeterli geliyor.