MiasMom Kızlar biliyorsunuz belirli haftalardan sonra sola yatmak lazım ama ben yatınca çarpıntım oluyor neden böyle oluyor sizce? Benim gibi bunu yaşayan var mı?
Edae MiasMom 4 ocakta randevum var ben de o zaman soracaktım.Sola yatmayınca vicdanım rahat etmiyor yatınca da çarpıntım oluyor sanki kan akışını kesiyorum gibi kalbimde baskı oluyor 31. Haftaya başladık ilk defa bu hafta yaşamaya başladım.
Aysun1983 MiasMom benim de durum aynı neden oluyor acaba sen sorunca doktora bizi de bilgilendir 🥰benim kontrole daha var Mercimekmom
Siyahfondoten MiasMom aaa bende de aynı durum var bende onu merak ediyordum. 5 ocakta gideceğim dr a gidince sorayim diyordum ama sanırım normal gibi duruyor. Bir-çok arkadaşımızda olduğuna göre. ☺
istanbul3434 MiasMom canim ben de oldum olasi sol tarafa kalbimin ustune cok yatamam carpinti yapar. Hamilelikte de oyle sola daha az yatabiliyorum, genelde saga yatiyorum
MiasMom Edae zaten genelde sola yatmak iyi değil derler hamilelik zamanları hariç , ben de hiç yatamam kalbim kötü oluyor gibi hissediyorum birde bu çarpıntı çıktı uykuya dalamiyorum
82oykunisa82 Bende sola yatamiyorum 37+5im buzamana kadar da bı sorun olmadı çok şükür doktorada söyledim bişey demedi demekki zorunlu deil ya sağa ya sola yatilacak zaten artık stres yapmıyorum
MiasMom 82oykunisa82 hafif sola dönük yatmayı deneyelim , ablama sordum ben de onun da böyle çok şikayetleri olurdu hamileyken . Hafif sola dön tam dönme dedi bide öyle deneyeceğim
Merrvvee MiasMom yaa bende sola yatamıyorum kendimi bildim bileli kalbim kütküt atıyor böyle yatınca sağda daha rahatım
Mom092 MiasMom Saga yatsam kizim durmuyor tekme ardina tekme demekki sevmiyor o pozisyonu 😣 Sola yatsam çarpıntım oluyor ama kızımda bu pozisyonu seviyor ne yapayim bilemedim 😂 sagda ben rahatim solda o 😒
MiasMom Mom092 anaaaam yerim ben onuuu😁😁 onların istediği olacak annesi napalim herşey e onlar için katlaniyoruz ☺️☺️
Erva_elvin Mom092 2 yastigi ust uste koyup yatmayi deneyin.. Birde tam donmeyin sola..bebisler solda daha rahat ediyor.bende saga yattim mi tekmeler 😊😊 ayrica saga yatildiginda vucuttaki ödem fazlalasiyormus..oyle duydum.