Rain81 Aysel eşim hiç içmemi istemiyor ama ben dayanamıyorum , içim öyle yanıyor ki onun verdiği hissi hiçbiri vermiyor 🤯
Aysel Evet benimde mide bulantımı geçiriyo diye içiyorum arada içtikten sonra en az 2 gün rahat geçiriyorum
NurdanHakan Tabiki asla çok çanınız çekerse içime şeker atıp asitini alın öle için mide bulantılarına gelince maden suyu için hem faydalı
busra55can61 İlk bebeğimde kola ve sodayi çok içtim asitli değilmiş gibi su gibi içtim sodayi dondurucuya atıp donduruyordum buzuyla iciyordum mide yanmam geçerdi. Simdi ki bebegimde tiksindim icmiyorum
NazLByrmgLuu Haftada 1 kez 1 bardak içiyorum 🤭 bnmde eşim izin vermiyor 1 defa iciyorum elimden gelse her gün içiçem 😁
Burcugok 2 aylık hamileyim normalde de çok içmezdim renklendiricili ve asitli içecekler şimdi hiç içmiyorum