Kaderakkes 18 haftalık gebeyim kizçeler afedersiniz çok şiddetli gaz sancılarım oluyor sadece bendemi sorun önceden bu kadar olmuyordu son 2 haftadır gaz sancısı oluyor sizdede öylemi ve neler yaptınız
Zhrblt Ara ara bende de oluyor canım üşüttüğüm zamanlarda şiddetli oluyo benim patik panduf ne olursa artık geldiği zamanda tutmamaya çalış bence giderek artıyo sonra sanki tutunca 🙈🙈
Mercimekmom Zhrblt tutulmuyor ki 😂😂 zort çıkıyor bide çok sesli eşimle anlaştık artık hamilelik döneminde bana serbers normalde yapmam adam şaşırıyor artık sanki yanında başka bişey yapıyorum zorda kalmasam yapmam 😂😂😂😂
Zhrblt Mercimekmom yaaa ahahahahaha yerim seni valla ben yeni evli olduğuma mı ne yapamıyorum evde yokken yapıyorum ahahahahaha 🤣🤣🤣🤣🤣ama seninki olması gereken tabi böyle zamanda hiç şey olmaz hele kan ilacı başta kabızlık vs yaptı ay ne çektim ondan 🤣
Zhrblt Kaderakkes ben günde 2 litre su içe içe atlattım canım şimdi kendiliğinden rahat bi şekilde gelişiyo herşey su bu duruma birebir yani belki sende içiyosundur gerçi 2 litre felan ama belki bünyeye göre değişir