aytn123 Abmrl bende 16 sında olmam gerekiyor du bugün 2 tane test yaptım pozitif çıktı yarın tahlil vericem
Tugce1803 Abmrl Google a resim yükle yazın orda ımg resim yükle var ona tıklayıp resmi yükleyin sonra da buraya kopyalayıp yapıştırın
aytn123 Bugün ki Abmrl bugün ki yaptığınız test benim ilk gebeligimde deki gibi çıkmış yarın isterseniz tahlil yaptırın yada bir daha test yapın
Anne12-3 Abmrl benım adetimden 2 gün gecıjmıstı test yaptım aynı senın gibi silikti sabahına kan verdim hamileymişim megersem inşallah seninde güzel sonuçlanır 😇
Ipek0z Abmrl oldu 😊 evet ben ikinci çizgiyi hafif gördüm 😍 hemen mi çıktı yoksa uzun süre mi bekledin?
aytn123 Abmrl o zaman vardır buyul ihtimalle en garanti si yarın tahlil yaptirman ❤ hakkında hayırlısı olsun canım
Buketkucuk Abmrl canım ne belirtin olursa olsun test yapmadan bilemezsin hemen bi test yapmanı öneririm 🙏🏻 Dilerim gönlünce olur
Abmrl Buketkucuk ben köyde yşıyom test aldramadım eşimin köyde dükkanı var salı günü anca ineblrim merkeze