Fatoss35 Kızlar ben tüp bebek yaptrdm dusukle sonuclndi ve kan pıhtılaşmasi çıktı sonucunda ama sadece vitaminle devam edelim dedi tedaviye başlayınca ilaçlara başlıcaz ıns başına böyle bısey gelen varmi
Fatoss35 Semakrr 6 haftalikti test sonrasında yapıldı ve pıhtılaşma çıktı ilaçlar tedaviye başlayınca dedi
Fatoss35 Semakrr 2ci tüp bebeğe gidicem gitmeden yaptırdım dusukten sonra istedi doktor ve sonucu pıhtılaşma dedi ama iğne falan vermedi sadece bu vitamini verdi
Fatoss35 2ci tüp bebeğe gidicem gitmeden yaptırdım dusukten sonra istedi doktor ve sonucu pıhtılaşma dedi ama iğne falan vermedi sadece bu vitamini verdi
Fatoss35 Mom81 cnm nasıl aliolr bilemiyrm ama genetik test için gittim ve pıhtılaşma dedi ben zaten demir anemisiyim