Aynı konu yüzünden şimdi doktordan geldim. Tuvaletimi yaptiktan sonra yine islaklik gelmeye devam etti. Peçete islandi, berrak bir su geldi. Doktorumla konuştum acile gidip muayene olmamı istedi. Nst cekildi, normal. Vajinal muayene etti ebe o da normal. Yarın sabah doktor muayeneye çağırdı. Bu akşam takip edicem. Ilk hamilelik olduğu için bilemiyorum, ufak bir şeyde bile acaba mı diyorum. Sanırım benimki su değil, vajinal akinti. Içim rahat etsin diye gittim zaten :) Doktorum da aynı şeyi söyledi, ufacik bir suphede geleceksin kontrol edecegiz dedi. 36+3um. Ufak bir suphen bile varsa git hemen. En büyük korkum onemsemeyip sonrasında önemli bir sorunla karsilasmak. Hepimizin bebekleri sağlıkla gelsin 😃🙏