Canım bende 37deyim. 3200 kg bebeğim.Geçen hafta bebegim sadece 40 gr almıştı bende çok üzüldüm ama doktor dedi ki.
Senin bebeğin zaten normal doğum kilosundan bile fazla bu saatten sonra hiç kilo almasa bile gayet iyi. Ki zaten bence almasın daha kilolu olursa sıkıntı oluyor.
Yani biz evet üzülüyoruz ama doğrusu buymuş merak etme :))