Ben de 33+2 yim.. Bikaç gün önce 2 gün baya ayakta kaldım, sorasındaki gün hareketleri azaldı gibi hissettim. Dr.mzla yazıştık bu haftalarda normal oldğnu söyledi.. Çikolata tarzı bişiler yiyip bol su içip soluma uzanmamı söyledi.. İki gündür de gayet hareketli.. Yalnız önceki haftalara göre tekme tarzında değil de karnımda geziniyo prenses☺️sanki havuzda yüzüyor gibi bi o tarafa bi bu tarafa😁benim de cnm karnımın sağ tarafında bi acıma hissediyorum, batma gibi. Daha çok eğilip kalkarken yatakta dönerken falan