Ben tüp bebek yaptırdım Adana Başkent hastanesinde benim oradaki doktorum Süleyman Aslan ve Akın Karaca’yı önerdi bana. Süleyman Aslan nedeniyle olumsuz bir durum yaşayan bir yakınımız vardı ondan kaynaklı ben Akın beyi tercih ettim. Ben şahsen memnunum ama bazı durumlardan çabuk etkilenen biriyseniz tavsiye etmem. Çünkü hamileliklerin iyi durumları yanında olumsuz durumları da olabiliyor ve bu konuda kötü senaryoyu da önünüze sunabiliyor. Yani bazı durumlarda hiç yoktan kötü etkilenebilmeniz de olası, anksiyeteleri olan biri olsam da ben bu durumdan rahatsız değilim. Ama beslenme vs bilgi vermesi güzel, yönlendirmeleri güzel, takibi güzel, ulaşılabilir biri ve rapor vs konularında bana çok yardımcı oldu. Not: Sağlık çalışanıyım ondan bu durumlara bakış açım farklı da olabilir umarım yanlış yönlendirmiş olmam, bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almanızı dilerim.