CansuAkplt evet heleki pandemi süresinde nasıl olsa gelecekler gibi hareket ediyorlar ilk ögrendim o kadar sevindim ki hemen gittik beta 70ti benim işte geçikmeye göre düşük falan diyo benim konuşmama kendimi anlatmama fırsat vermedi bile dış gebelik falan demeye başladı benim adetim düzensiz gibi kendimi anlayacaktım dinlemedi bile saydı saydı zorla uktrasonla baktı kese yok dedi sonra bida gel dedi gönderdi ne sevine bildim ne üzülebildim inanki