Sirinanne1 Kızlar merhaba. 35 hafta olduk hala isim belirsz🤷🏼♀️ Ada isminde karar kıldık ama yanına ikinci isim arıyoruz. Eşim elif ada diyor ben eliz ada diyorum ama mihra, gökçe ve berra isimlerinide beğeniyorum. Sizce? 🤔
esrtsc27 Sirinanne1 gökçeada diye bir ada var tuhaf kaçabilir 🤭 İnci ismini çok seviyorum ben de kız olsaydı düşünürdüm
Papatyaberen Bence çok güzel bende bebeğimin cinsiyetini bir kaç hafta önce öğrendim kızım olsaydı ismini eliz koyacaktım ☺️