Deletedmom15 Allahım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻 Ben Demirhan taraftarı oldum sebebi ise bizde olsaydı bu ismi çoklu kullanırlardı 😄 sohbet esnasında Demo, tekrarlı seslenirken Demir, ciddi konuşulurken de Demirhan olurdu. Mis gibi bi isimle çocuk üç tavrı çözebiliyor 😀😀 şakası bi yana Demirhan daha hoş geliyor, Rabbim aynı acıları yaşatmasın unutturacak güzellikte gelsin inşallah 🌸