Ebruusimsekk canim pandemi var rahatca cikamiyoruz, yasaklar artar mi belli degil. Bi de 30′dan sonra yika utule cok yoruyor. 32. haftadayim hastane cantasini hazirlamaya bile basladim cunku cok agirlasmaya basladim ileri haftalarda ugrasmak istemiyorum. Bence eksiklerini tamamla kafan rahat olsun