Cesrabkn Gebelikte 8+1deyim iştahım çok azaldı hiç birşey yemek istemiyorum kendimi çok halsiz hissediyorum. Buna koku hassasiyeti ve hafif bulantı da dahil tabi. Ne meyve ne sebze hiç birşey tüketemiyorum benim gibi olanlar var mi ?
Ates21 Cesrabkn aynı haftadayiz bende sabahları kalkınca karnım ağrıyor heran midem ağzımda sanki istiğfar edecem gibi oluyorum bide çok baş ağrısı çekiyorum iştahım da biraz azaldı
masallarin Cesrabkn 8+4 bgn surekli aciksamda istahim hic yok surekli karin guruldamasi yasiyorum karnm hep ac 🙈 onun disinda ara sıra kasıkta batmalar oluyor ve ne yazikki pembe lekelenmelerm war persembe gnu kontrole gidicm isllh hersy yolundadr
Cesrabkn masallarin bence bu süreçte herşey stresle bağlı stres yapma bebeğine odaklan dua et inşallah bebişin turp gibidir 🤗