Merhaba kızlar 💏
Altı ay önce ben bir diş gebelik yaşadım. Adet düzenim çok kısa süre bozuldu PKO cıktı bende doktorum metformin verdi adetim herşeyim elhamdülillah toparlandı. Üç aydır gecikme vs yaşamıyorum. En son 24 Nisanda adet oldum ve üç günlük bir gecikmem var. Göğüslerim çok ağrılı göğsümdeki damarlar bile çok belirgin... ara sıra adetmisim gibi ağrılarım oluyor. O kadar korkuyorumki gebelik testi yapmaya. Ama nedense içime doğuyor hamileyim ben çok yoğun hissediyorum. Yarında regl olmazsam beta hcg testi yaptiracagim. Tecrübelerinize fikirlerinize ihtiyacim var anneler ❤