Yerleşme kanaması hakkında bilgi almak istiyorum kızlar takvime göre adetime 3 gün var yumurtlama günümün 12. Günü bugün bu sabah iç çamaşırımda hafif lekelenme gördüm daha sonradan bişey gelmedi ve akşamdan sonra tuvalete gittikçe sadece peçeteye çok az geliyor acaba yerleşme kanaması olabilirimi?