minikkelebegimmm ZeynepKara benim 2 gun once 7.32 di persembe tekrar kan alicaklar acaba kaca yukselir persembe adetim 3 gun gecmis oluck
1PrensAnnesi Mucizeanne ikiz olup olmadığından emin değilim normal yükselmiş bence sağlıklı bi gebeliktir👍🏻 Kese için baya erken zaten 1500lere çıkmalı değern
Zelihazturk Mrb benim adet günüm 6 gün geçiyor 3 gün kan testi 1.20 çıktı ben ocak 31 rahim filmi çektirdim acaba geç döllenme olabilir mi henüz adet olmadım