Merhaba arkadaşlar ilk defa yazıyorum buraya 26 haftalık hamileyim bacak uyuşmalarım bitmiyor bir aydır doktorum vicium d3 vermişti doktorum kalsiyum ve magnezyum içeriyor. Her be kadar düzenli kullanamasam da hiç faydası olmadı. Geceleri uykuyu kaybettim resmen ne yapsam olmuyor evin içinde geziniyorum soğuk su tutuyorum sabaha karşı uyuyabiliyorum. Bir önerisi olan var mı