JIGGLYPUFF Merhaba herkese. 7+6 yım. Son 2 gündür kasıklarımda özellikle sol tarafta kramp gibi ağrı gibi bir rahatsızlığım var. Bi kaç yerde bu haftalarda normal olabileceğini okudum. Yaşayan ya da fikri olan var mı?
AsminFatmaSysli Bende 8 haftalıkken aynı sıkıntıları yaşıyordum sen üşütmüşsündür. Bir hafta sürdü benim kendini sıcak tutmaya özen göster.