Barbi benim 12ye kadar kusmam olmadı ama 12den sonra 15 e kadar falan sindirememekten dolayı kusmalarım oluyordu hem de fışkırır tarzda ve günde birkaç kez… yediğim hiçbir şeyi sindirememiştim o haftalarda…sonra rahatladı…geçmiş olsun inşallah dönemseldir